Teslimat ve Kargo 

 

Muhtelif.com.tr, aldığınız ürünleri size mümkün olan en kısa süre içerisinde ulaştırmayı kendine amaç edinmiştir. Bu kapsamda ödemesi tamamlanarak onaylanmış siparişleriniz 4 iş günü içerisinde kargo firmamıza paketlenmiş olarak teslim edilir. Kampanya dönemlerinde ve stoğu mağazalarımızdan temin edilebilen bazı ürünlerde siparişlerin gönderim süresinde birkaç gün gecikme yaşanabilmektedir.

 

*Mobilya gibi özel teslimat gerektiren büyük ebatlı ürün gönderimlerinde teslimat süre ve bölgeleri değişebilmektedir. Bu tip siparişlerinizde lütfen 0212 230 72 56 nolu telefonu kullanarak bizimle iletişime geçin.
Siparişlerinizi size en kısa sürede teslim etmek bizim açımızdan büyük önem taşımaktadır. Bu süre teslim almak istediğiniz noktanın durumuna göre siparişinizin onaylanmasına müteakip 4 iş günü (büyük il merkezleri) ile 14 iş günü arasında değişebilmektedir.
Teslimatı konusunda zaman kısıtı bulunan siparişleriniz için, kargo gönderim sürelerini göz önünde bulundurmanızı önemle rica ederiz.

Kiminle çalışıyoruz?

Muhtelif.com.tr'nin bu konudaki çözüm ortağı Aras Kargo'dur. Siparişlerinizin gönderimi, Aras kargo güvencesiyle hızlı ve güvenli bir şekilde gerçekleştirilecektir.
* Mobilya gibi büyük ebatlı ürün gönderimlerinde özel teslimat gerekebileceğinden, siparişiniz Aras Kargo tarafından teslim edilmeyebilir.

·Neden kargo bedeli ödüyorum?

İnternet üzerinden alışveriş yaptığınızda, mağazadan alışveriş yapmak için gidip gelirken yapacağınız her türlü masraftan (otobüs bileti, taksi ücreti, benzin parası, otopark bedeli vb.) kurtulur, çok daha kısa sürede ve yorulmadan alışverişinizi tamamlarsınız. Ancak bu rahatlığı yaşamanız için ürün dışında size ayrı bir hizmet daha sunulması gerekmektedir: Kargo. Bu ekstra hizmeti size en uygun ücret ve kalite ile sunabilmek için, Hamm.com.tr olarak gönderilerimizde Aras Kargo firması ile çözüm ortaklığı kurduk. Bu sayede, Türkiye'nin her yerine özel indirimli bir fiyat üzerinden siparişlerinizi ulaştırabiliyoruz.

·Neden hasarlı ve şüpheli görülen paketleri teslim almamalıyım?

Siparişiniz size ulaştığında, eğer gönderi paketinde herhangi bir bozulma ya da şüpheli durum tespit ediyorsanız lütfen teslim almayınız. Kargo görevlisinden tutanak tutmasını isteyip, en kısa sürede müşteri hizmetleri temsilcimizle iletişime geçiniz. Eğer böyle bir paketi, teslim fişini imzalayıp kabul ederseniz, taşıma sırasında gerçekleşen hasar, kaybolma gibi durumların tespit edilme ihtimalini ortadan kaldırırsınız. Bu durumda ürününüzün taşıma sırasında başına gelenlerden hiçbir şekilde kargo firması sorumlu tutulamayacaktır. (En küçük ezilme ya da açılmış olma belirtisinde dahi görevliden ısrarla tutanak tutmasını isteyiniz ve bizimle irtibata geçiniz.)